de eerste dag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Sabine

28 Augustus 2012 | Malta, Sliema

Ik heb nog niet zo veel te vertellen. Het is pas mijn eerste dag hier in Malta. De vlucht vanuit Eindhoven ging prima. De reis naar Eindhoven was een ander verhaal, maar pap en ik waren toch op tijd op het vliegveld. Lang leve de binnendoorweggetjes.
Op Malta aangekomen was ik met de airportbus naar de plaats van bestemming gebracht. Santina kwam me voor de Pizza Hut ophalen en ik kreeg een mini toer van haar woning, want zij moest weer snel naar het werk.
Het is een hele leuke woning en ik heb een prima kamer. Ik heb een lekker groot bed.
De supermarkt zit op ongeveer 5 minuten lopen, dus beter kan het niet. Morgen ga ik naar het ministerie van onderwijs om mijn 'les geef' vergunning op te halen. En op vrijdag heb ik een afspraak op school. Maandag gaan we dan beginnen met werken. Ik heb er zin in.
Het is hier trouwens lekker warm! Denk dat we rond de 33 graden zaten vandaag.

• 28 Augustus 2012 - 20:55

Liefs Janiek

• 28 Augustus 2012 - 23:16

Aline:

Hé Bien

Ik had idd gehoord dat je in ene korte tijd een snelle switch hebt gemaakt wat betreft je verblijfplaats. Ik wist niet dat je in Tilburg was, had je net gemist bij papa en mam afgelopen week. Weer een mooie uitdaging lijkt me. Ben benieuwd hoe het lesgeven gaat bevallen, ik wens je veel succes, Lfs aline

• 29 Augustus 2012 - 04:22

Dijaja:

Hoi Bien
    Geweldig weer zo'n nieuw avontuur en lekkeru temperaturen. Is de voertaal engels daar?
    Liefs van ons XX

• 29 Augustus 2012 - 05:56

Anna:

Spannend joh, veel plezier en succes met je nieuwe uitdagingen!
    kus, anna

• 29 Augustus 2012 - 05:56

Anna:

Spannend joh, veel plezier en succes met je nieuwe uitdagingen!
    kus, anna

• 30 Augustus 2012 - 11:34

Tante Ger:

Je nieuwe uitdageing gaat van start.Fijn even iets van je te horen.Van papa jullie omrijden door brabant vernomen,dat zal wel spannend zijn geweest.
    Bien SUCCES lfs tante Ger.

• 31 Augustus 2012 - 13:59

Tante Marijke:

Lieve Bien, Was leuk om je afgelopen week eindelijk weer eens te zien!
    Wens je veel geluk en ERFOLG( kom even niet op het nederlandse woord!) op Malta. Hoop je meer te bezoeken dan in Praag!!!
    Liefs