en ik ga naar........ - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu en ik ga naar........ - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

en ik ga naar........

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

19 Juli 2012 | Tsjechische Republiek, Praag

nou, de knoop is doorgehakt, de kogel is door de kerk, ik weet waar ik les ga geven..... Je kunt er vanaf Eindhoven makkelijk komen (hint). Het is er lekker warm en iedereen spreekt Engels. Het is niet al te ver van Italie en het heet.....MALTA!!
Jawel, dat wordt de volgende bestemming. Ik was er pas geleden op vakantie en ook voor sollicitatie gesprekken. Bij drie scholen had ik een gesprek en bij twee scholen werd mij verteld dat ik er kon komen werken.
Dus ik heb hier mijn werk opgezegd en ik ga eind augustus een nieuw avontuur tegemoet.
Ik vind het super spannend! Ik ben deze week naar de scholen hier geweest om te vertellen dat ik Praag ga verlaten. Natuurlijk was het geen groot nieuws voor hun, want zij hebben zoveel leraren die komen en gaan. Maar in ieder geval waren de reacties leuk en er werd mij veel succes gewenst.

De reden waarom ik naar Malta gaan zijn oa: het weer : )
Het feit dat de studenten naar school komen en ik niet meer heel de stad door moet om les te geven. Hier betekend het heel veel reizen en dus veel tijd verlies. Op Malta werk ik gewoon tot een bepaalde tijd en ben daarna vrij.
Ik krijg studenten van heel Europa en dat vind ik super.
Dus een paar goede redenen om te gaan. Hoe het me zal bevallen, dat zullen we in de toekomst zien.
Ik zal jullie dan ook zeker weer op de hoogte houden.

  • 19 Juli 2012 - 08:05

    Do:

    Keileuk voor je!

    Het zonnige klimaat zal je goed doen.
    En weer een nieuwe ervaring erbij...

    Hartelijke groet,
    Do

  • 19 Juli 2012 - 08:20

    Janiek:

    Wat ontzettend vet zeg, hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job en je nieuwe woonomgeving.
    Heb je al een nieuw woonstekkie op het oog of moet je daarvoor nog een keer terug voordat je daar aan de slag gaat ?
    Ben reuze benieuwd naar alles. XXX tot snel

  • 19 Juli 2012 - 10:51

    Tante Marijke:

    Wat ontzettend leuk Bien, lijkt me heerlijk om in zo'n klimaat te werken en wat je zegt, meer vrije tijd. Ook leuk voor mijn broer om op bezoek te gaan. Laat eens weten hoe het daar in de winter is, wie weet! Praag wordt voor ons dus niks meer, ga eerst met mijn kleindochter naar Parijs en het geld groeit nog steeds
    niet aan de bomen!!!
    Veel liefs, succes en misschien tot gauw in Tilburg

  • 19 Juli 2012 - 17:18

    Desiree:

    Hoi Sabientje, leuk joh! Ik ben er ook eens op vakantie geweest en dat is me prima bevallen, leuk eiland.
    Het gaat je daar zeker bevallen. En uiteraard kijk ik weer uit naar al je verhalen en foto's.

  • 20 Juli 2012 - 22:59

    Anna:

    Hi Sabine, wat een geweldig nieuws! In augustus al verhuizen. Na al die sneeuw en kou in Praag zal Malta een verademing zijn. Ben nu al razend beneiuwd naar de foto's! Wat een heerlijk nieuw avontuur staat je te wachten.
    Hier hebben wij nu mijn zus Beatrijs met haar man en twee dochters van 8 en 6 op bezoek: heerlijk!
    Lieve schat, ik volg je altijd hier en op fb, je blijft in ons hart en we hebben bewondering voor je!
    xxxxanna & mannen

  • 20 Juli 2012 - 23:17

    Bernadette:

    Geweldig toch een nieuwe baan voor je.En het klimaat zal je ook wel goed bevallen.Heel veel succes en hou ons op de hoogte.Groetjes van Jos en Bernadette

  • 31 Juli 2012 - 20:58

    Hoi Bien,:

    Verbazing alom,we zijn net vandaag teruggekomen uit Knokke en nu dit bericht.Super voor je,weer een nieuw avontuur,Ben ook erg benieuwd hoe het daar is.
    Wens je in ieder geval alvast veel succes,en tot gauw .
    tante Ger.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 44063

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: