super mooie zondag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu super mooie zondag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

super mooie zondag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

27 November 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Het is niet te geloven hoe mooi het weer vandaag was. Zonnig en lekker fris, maar zeker niet koud. Samen met Ian, Gavin en Fred ben ik op pad geweest. Het resultaat zie je hieronder.

Hier in Praag is het volop kerst. De kerstmarkten zijn open en ik heb gisteren mijn eerste warme honingdrank op. Nog geen sneeuw in de stad, dus echt een kerstsfeer is er nog niet.
En ik vind het nog erg vroeg, maar goed, ze moeten natuurlijk geld verdienen.

Komend weekend krijg ik een vriendin op bezoek. Kijk er erg naar uit. We gaan dan zeker een paar kerstmarkten bekijken.

Heel fijn weekend nog en tot snel.

  • 27 November 2011 - 15:47

    Janiek :

    Wat mooi zeg !
    Hier is het weer iets minder, temp. is prima maar regen en zon hebben elkaar vandaag afgewisseld. Ben vandaag met de kids naar de Sinterklaasvoorstelling in de Tilliander in Oisterwijk geweest. Zooo leuk voel ik mezelf weer kind. Bij ons komt de kerst pas na de Sint bij ons in huis althans de winkels denken daar heel anders over. Lieverd geniet van Praag, je vrienden, het weer en de sfeer. Dikke kus

  • 27 November 2011 - 22:05

    Diana:

    Hoi Bien idd Supermooie foto's, Mooie gebouwen daar en zit er zo helder uit. Hier alles goed ik ga zo naar de tandarts . Heb stukje vulling verloren. Heel veel liefs Diana xx

  • 28 November 2011 - 04:03

    Anna:

    Wat een prachtige foto's van een praaaaachtige stad!
    liefs van ons allen xxx

  • 28 November 2011 - 15:03

    Tante Marijke:

    Hoi Bien,
    Wat een prachtige foto's!
    Hier hebben we vandaag ook weer heel mooi weer, strak blauw! Hebben het druk met Sinterklaas inkopen en gedichten schrijven, gaan zaterdag naar Janiek, waar ook de Sint ons met een bezoek zal vereren. 5 December naar Stephan en Saskia met de kid's, gezellig.
    Daarna weer aan kerstmis gaan denken en de hut versieren, ook weer sfeervol. Hele fijne tijd in Oostenrijk en liefs

  • 30 November 2011 - 09:29

    Karin:

    Hi B,

    Hier ook weer een mooie dag! Ben ik blij om want dat mistige uitzicht is wat minder.
    Verder gaat alles zijn gangetje. Veel lezen en wordfeud spelen. We gaan goed vooruit volgens de fysio. Maar ik ben bang dat ik de kerstmarkt in Praag dit jaar moet overslaan. We keep in touch.
    Dikke kus Ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 44035

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: