wouw, lente!!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu wouw, lente!!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

wouw, lente!!!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

02 April 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Wat een heerlijke dag vandaag. Ik denk dat we rond de 20 graden zitten. Het is echt super. Langzaam aan begint het nu ook groen te worden in de stad. Dat duurt altijd wat langer hier.
In een aantal parken zijn bloemen geplant. Dat maakt het een stuk leuker en vrolijker.

Vandaag gezellig met Hana en Vitek gaan luchen en daarna nog een lange wandeling gemaakt. Een stuk was langs de Vltava. De waterfietsen zijn weer tevoorschijn gehaald, dus de toeristen kunnen komen..haha. Die zijn er al hoor, maar goed. We hebben onder het genot van een pilje de waterfietsen voorbij zien komen.

Pas geleden had ik bezoek uit Nederland. Het was zo gezellig om tante Ger, Cun en Aline weer te zien. Heerlijk om Nederlands te praten. En dat hebben we zeker gedaan. Natuurlijk ging het allemaal veel te snel voorbij en voor ik het wist moest ik alweer afscheid nemen van de dames.
Claire, mijn andere nicht was ook in Praag. Dus had ik nog een avond in Ambiente!! (mijn favoriete restaurant in Praag) Leuk om haar weer te zien.
Binnenkort krijg ik nog bezoek uit Engeland en pap komt in mei. Dus leuke dingen in het verschiet.

Op het werk gaat het nog steeds goed. Ik heb het erg druk, maar vind het heerlijk. En het verdient lekker. Ik ben nog steeds aan het nadenken wat ik wil gaan doen met de vakantie. Ben er nog niet uit. (hint Anouk haha)

Geniet van de lente!!!

  • 03 April 2011 - 09:31

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,

    Heerlijk hè, dat weer. Gisteren was het hier 24 gr. ongelooflijk! Oisterwijk zat stampvol, geen terrasstoel te krijgen.
    Heb van Tante Ger gehoord hoe gezellig het was, wie weet zit het er voor ons ook nog een keertje in.

    Liefs

  • 03 April 2011 - 10:16

    Diana:

    Lekker he dat weer wij hebben zulk weer nu in de herfst hier, 22-25 graden en zon Heeerlijk. lekker wandelen met Spike (als ik niet hoef te werken. vakantie, ALTIJD welkom hier :) xxx

  • 04 April 2011 - 11:04

    Janiek :

    Hi Bien,

    Ook hier komt het groen langzaam op gang, heerlijk !
    Alles lichtgroen, jonge beesten en lekker weer, laat de lente maar komen.
    Ik ben bijna klaar met mijn opleiding, ben er ook letterlijk klaar mee.
    Kan niet wachten om me een keer te vervelen.
    Lieverd het ga je goed en tot snel. Dikke kus Janiek

  • 16 April 2011 - 14:27

    Anna:

    wat heerlijk! 20 graden! wij zitten nu net in NL maar we zitten te kleumen met 7 graden, vooral onze kleine Ben vindt het maar niets al die kleren aan en wil steeds zijn schoenen uitdoen...! Maar het is fijn hier te zijn en als het zonnetje schijnt is het best uit te houden ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 44056

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: