ook dit is Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu ook dit is Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

ook dit is Praag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

26 Februari 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Het is hier de hele week zonnig, maar erg koud. We hebben van -6 tot -14 gehad. Gelukkig is het vandaag niet zo koud, rond de 0 graden. En dan is het lekker om naar buiten te gaan. Ik was vandaag met Lenka en Peter in een nationaal park. De naam van het park is Wilde Sjarka. Ik zal de foto's bij dit verslag plaatsen, want je zult niet geloven dat dit in Praag is!!! Het is er super mooi. Ik was hier nog niet geweest, dus was zeer verrast met wat ik zag. We hebben ongeveer twee uur lang rondgewandeld. Heerlijk.
Verder is hier alles oke. Ik ben druk bezig, dus dat is lekker. Ik kijk uit naar het bezoek.
Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend!!

  • 26 Februari 2011 - 20:00

    Tante Marijke:

    Hoi lieve Bien,

    Prachtige foto's'!!! Ook bedankt voor je leuke kaart. Hadden vandaag kinderen en kleinkinderen en morgen wat vrienden en papa.
    Veel liefs

  • 26 Februari 2011 - 21:56

    Janiek :

    Hi Bien,

    In de winter is het er al mooi maar als het voorjaar is dan lijkt het me nog spectaculairder.
    Hele dikke kus uit Nederland.
    Eline sil Fleur Guido en ik

  • 27 Februari 2011 - 07:24

    Diana:

    Wow geweldig zo'n park bij de stad. Liefs van ons xx

  • 28 Februari 2011 - 12:53

    Tant Ger.:

    Hoi Bien,

    Zo zie je elke keer weer iets nieuws van Praag.spectaculair!!!!!!
    Het komt steeds dichter bij,en we hebben er zin in.
    Ik bel je nog .
    liefs tante Ger

  • 03 Maart 2011 - 08:57

    Anna:

    mooi weer hoor, heel bijzonder. maar wat koud heb je het gehad...! brrrrrrr!

  • 13 Maart 2011 - 23:04

    Aline:

    Hoi Bien

    Hopelijk wordt de temperatuur wat beter en is het droog als wij donderdag naar Praag komen. We hebben er zin in.....
    Hier is het af en toe al een beetje lente.
    lfs Aline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 43990

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: