ook dit is Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu ook dit is Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

ook dit is Praag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

26 Februari 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Het is hier de hele week zonnig, maar erg koud. We hebben van -6 tot -14 gehad. Gelukkig is het vandaag niet zo koud, rond de 0 graden. En dan is het lekker om naar buiten te gaan. Ik was vandaag met Lenka en Peter in een nationaal park. De naam van het park is Wilde Sjarka. Ik zal de foto's bij dit verslag plaatsen, want je zult niet geloven dat dit in Praag is!!! Het is er super mooi. Ik was hier nog niet geweest, dus was zeer verrast met wat ik zag. We hebben ongeveer twee uur lang rondgewandeld. Heerlijk.
Verder is hier alles oke. Ik ben druk bezig, dus dat is lekker. Ik kijk uit naar het bezoek.
Ik wens jullie allemaal een heerlijk weekend!!

• 26 Februari 2011 - 20:00

Tante Marijke:

Hoi lieve Bien,

Prachtige foto's'!!! Ook bedankt voor je leuke kaart. Hadden vandaag kinderen en kleinkinderen en morgen wat vrienden en papa.
    Veel liefs

• 26 Februari 2011 - 21:56

Janiek :

Hi Bien,

In de winter is het er al mooi maar als het voorjaar is dan lijkt het me nog spectaculairder.
    Hele dikke kus uit Nederland.
    Eline sil Fleur Guido en ik

• 27 Februari 2011 - 07:24

Diana:

Wow geweldig zo'n park bij de stad. Liefs van ons xx

• 28 Februari 2011 - 12:53

Tant Ger.:

Hoi Bien,

Zo zie je elke keer weer iets nieuws van Praag.spectaculair!!!!!!
    Het komt steeds dichter bij,en we hebben er zin in.
    Ik bel je nog .
    liefs tante Ger

• 03 Maart 2011 - 08:57

Anna:

mooi weer hoor, heel bijzonder. maar wat koud heb je het gehad...! brrrrrrr!

• 13 Maart 2011 - 23:04

Aline:

Hoi Bien

Hopelijk wordt de temperatuur wat beter en is het droog als wij donderdag naar Praag komen. We hebben er zin in.....
    Hier is het af en toe al een beetje lente.
    lfs Aline