super weekend - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu super weekend - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

super weekend

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

09 Februari 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Eindelijk weer een bericht uit Praag. Wat hebben we hier een heerlijk weer. Het is al de hele week zonnig! Af en toe een beetje fris, maar de temperatuur is ver boven wat het eigenlijk moet zijn rond deze tijd.
Mijn weekend was super. Nog bedankt voor de kaarten en de gelukswensen. De kaarten hangen op de deur, gezellig! Op zaterdag begon het goed met een verjaardagslied uit Oostenrijk. Leah had een hele mooie tekening (schilderij) opgestuurd. Die hangt ook op de deur en ik geniet er iedere dag van. Na het telefoontje van pa ben ik naar de stad gegaan. Een verjaardag zonder gebak dat kan natuurlijk niet. Dus op naar St. Tropez. Het is een soort banketbakker. De eigenaar komt uit Frankrijk, tada, en het gebak is er heerlijk. De koffie ook, dus dat ging prima samen.
's Avonds ben ik met een stel vrienden sushi gaan eten. Heerlijk en altijd goed. Na het eten nog naar een cafe waar ze Belgisch bier schenken. Super gezellige avond.
De volgende dag ben ik met Veronika en Gavin naar een soort pottenbakker gegaan. Ik had een bon gekregen om zelf iets te gaan beschilderen. Ik had voor een mega beker gekozen. De beker was al klaar, moest alleen geverft worden. Dus ik ben creatief bezig geweest. We gingen om 2 uur 's middags naar binnen en kwamen om half 8 er weer uit. Het was zo leuk om te doen. Natuurlijk moesten we wel wachten op het resultaat, want de beker moest de oven nog in. Vandaag konden we de spullen ophalen en ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. Ik zal de foto's plaatsen, zodat je mijn kunstwerk kan bekijken.
Op het werk gaat het nog steeds goed. Het is lekker druk en het bevalt me prima. Ik verwacht in maart bezoek voor een paar dagen. Dames, ik kan niet wachten om jullie te zien!!!!
Goed, dat was het weer voor vandaag. Heel veel groeten uit Praag!!!!!

  • 09 Februari 2011 - 20:39

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,

    Wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad en je beker is GROOTS!!!
    Ook hier is tot nog toe het weer heerlijk, maar dit was volgens de berichten, de laatste dag, Jammer.
    Veel liefs en tot de volgende keer!

  • 10 Februari 2011 - 04:05

    Dijaja:

    Hoi Bien
    Hardstikke leuk joh, ge kan altijd nog beker maker worden.
    XXX

  • 10 Februari 2011 - 12:45

    Janiek :

    Hi Bien,

    Wat tof dat je zo,n leuke verjaardag hebt gehad.
    Des wel n heeel mooi mokske !!!
    Dikke knuffel en tot snel.

  • 11 Februari 2011 - 02:29

    Bernadette:

    Het werk van een rasechte kunstenaares!!!Ik hoop dat ik dat goed schrijf.Leuk dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad.Kun je er weer een jaar tegen!!!

  • 11 Februari 2011 - 20:11

    Karin:

    He creaB

    hier volle vaart vooruit! Grote emmer verf staat al klaar. Maandag weer thuis en dan aan de rol. Ga morgen de zon opzoeken wat ben de regen beu. Kom snel naar mijn nieuwe stekje kjken! X Ka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 44013

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: