gelukkig nieuwjaar!!!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu gelukkig nieuwjaar!!!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

gelukkig nieuwjaar!!!!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

03 Januari 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Ik hoop dat jullie allemaal de oud en nieuw goed overleefd hebben! Hier gaan we dan beginnen aan 2011. Wat is het afgelopen jaar snel gegaan. Maar het was een leuk en leervol jaar.
Ik wil me even verontschuldigen aan degene die ik deze vakantie niet heb gezien. Ik was niet zo heel lang in NL en ik had echt vakantie nodig. Dus daarom geen bezoeken.
Ik heb wel een hele leuke vakantie gehad en ben uitgerust weer in Praag aangekomen.
Kerst heb ik thuis gevierd, samen met pap, Barend, Gerti en Leah. Het kerstkindje had ons allemaal niet overgeslagen en we zijn goed verwend.
Op eerste kerstdag hebben we kreeft op. Gerti wist niet zeker of ze het wel lekker zou vinden, nou, ik kan jullie verzekeren dat er geen stukje eetbaar kreeft meer te vinden was.
Op tweede kerstdag waren Huut en Koen gekomen. Heel gezellig. We hadden niet echt een kerstdiner, maar in de plaats ervan heerlijke jachtschotel!!!
Barend en Gerti vlogen op maandag alweer terug en toen mocht ik nog een week blijven. Ik heb echt heel weinig gedaan, nou ja...weinig. Heel mijn kamer opgeruimd Heel veel weggedaan.
Ik ben twee keer sushi gaan eten. Met pap en met Helga. En wat hebben ze lekkere sushi in Tilburg!! Kunnen ze hier nog wat van leren.
Oud en nieuw waren pap en ik alleen thuis. Ik Guido gekeken terwijl pap even bij de buren ging kletsen. Toen pap weer terug was en het 12 uur was hebben we met een glas wijn op het nieuwe jaar getoost. Daarna naar buiten en tot onze verrassing was er heel veel vuurwerkt en heel mooi. De achterburen hadden veel geld uitgegeven. Ondanks de mist konden we toch genieten.
Gisteren had ik nog de vriendinnen op bezoek. Het was super gezellig met Kaat en San. Wat een heerlijke meiden!!!
Vandaag ben ik weer terug gevolgen naar Praag. De reis ging goed. Geen problemen. Hier thuis alles uitgepakt, gewassen, opgeruimd en lekker genoten dat ik weer in mijn flatje ben.
Morgen gaat het lesgeven weer beginnen. Meteen een volle dag, maar ik heb er zin in.
Ik hoop dat al jullie goede voornemens uit mogen komen dit jaar.

  • 03 Januari 2011 - 22:32

    Diana:

    leuke foto's bien goh wat zijn die kids gegroeid!! wow xxx veel plezier weer trug in Praha.xxxx

  • 04 Januari 2011 - 08:41

    Tante Ger:

    Hoi Bien,
    Mijn voornemen om je nog even te zien is erbij ingeschoten.maar ik vond het wel fijn dat je zelf even bij ons was.
    leuke foto,s van de "de hele fam"met kerts thuis.
    Fijn dat je weer zin had om terug te gaan.
    Mijn voornemen is om met Cun en Aline naar Praag te komen!!!!
    Even met de meiden alleen.
    Verder heb j wel gemerkt dat ik eerst mezelf weer terug moet vinden.
    liefs tante Ger.

  • 05 Januari 2011 - 09:31

    Tabte Marijke:

    Hoi lieve Bien,
    Wat een gezellige sfeer bij jullie. Logisch dat je niet elke keer iedereen kan zien, weet nog hoe dat was toen wij in Kiel woonden!!Geniet van het nieuwe jaar en hopelijk komen Frans en ik ook nog een keer naar Praag!
    Liefs

  • 06 Januari 2011 - 12:32

    Janiek :

    Hi Bien,

    Ik wens jou voor 2011 een gezond, gezellig, succes- en liefdevol jaar toe !
    Hele dikke kus en knuffels van ons 5jes en wie weet tot snel
    Liefs Janiek

  • 10 Januari 2011 - 04:35

    Anna:

    Dat het maar een spetterend en voorspoedig en gezond 2011 mag worden Bien! Voor iedereen in Nederland, in Praag, in Indonesie, over de hele wereld....
    xxx

  • 10 Januari 2011 - 04:40

    Anna:

    hahaha en wat een geweldige foto weer Bien jij met je kerstmuts op...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 44008

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: