Brrrrrr - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Brrrrrr - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Brrrrrr

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

03 December 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Wat is het koud in Praag. Temperaturen van -10 overdag. Echt niet lekker. De stad ligt vol met sneeuw.
Woensdag was het weer hier zo slecht. Het duurde anderhalf uur voordat ik thuis was. Normaal doe ik er 20 minuten over. Ik was zo blij om thuis te zijn, want ik had het zo koud.
Die dag waren heel veel trams en bussen uitgevallen, dus ik had nog geluk gehad dat ik wel naar huis kon komen. Gelukkig heeft het niet meer gesneeuwd, maar het is nog steeds erg koud.
Vanmiddag was ik met Gavin en Hans naar de kerstmarkt op het oude stadsplein gegaan. Het is de grootste kerstmarkt in de stad, met de grootste kerstboom.
We hebben een heerlijke, grote stroopwafel op. Warme wijn en een trdelnik.
Na de kerstmarkt en een bezoek aan een winkelcentrum (Hans moest nieuwe schoenen hebben want zijn tenen vroren van zijn voeten) zijn we naar het Amsterdam cafe gegaan. Daar hebben we bitterballen op!!! De groep van drie was daar een groep van acht personen geworden. Het was een hele gezellig avond en de bitterballen waren super lekker!!!

• 03 December 2010 - 23:02

Anna:

wauw wel prachtig hoor dat pak sneeuw; zo anders dan hier he...! Maar brrr, wat koud. Wou dat we hier een Amsterdam Cafe hadden!

• 04 December 2010 - 01:13

Diana:

Wowwat een sneeuw zeg, omgekeerde wereld hier lekkere temp hier 25C wel veel regen links en rechts maar nog niet tijdens onze rit
    Zijn in Melbourne geweest voor U2 en het was om het in U2 woorden te zeggen Magnificent!!!!
    Leuk dat je gezellige vrienden hebt daar. xxx

• 04 December 2010 - 18:13

Tante Marijke:

Lieve Bien,

Wat denk je hoe het hier was, net zo koud als bij jullie!!! Hebben zelfs het etentje uitgesteld tot gisteren. Ook vandaag is het bar en boos, komen net van het Sinterklaasfeest bij Janiek en nu begint het te ijzelen.
    Geweldige Sint en 3 Pieten. Sint was hardstikke homofiel(een piet ook) en had een grandioos gevoel voor humor.
    We hebben genoten!
    Zo lieverd, tot mail's weer, kus

• 05 December 2010 - 16:56

Bernadette:

Ik denk dat we het koude weer van hier naar Europa hebben gestuurd.Hier is het lekker -`12 tot -15 'snachts en overdag -6, maar het is een erg droge kou dus lekker aankleden en naar buiten.We zijn aan het voorbereiden voor Kerst.Lonneke en doug en de kids zijn nu in Calgary dus voor ons wordt het een fantastisch Kerstfeest.Groetjes ook van Jos