Klamovka..... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Klamovka..... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Klamovka.....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

04 Juli 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Nou, ik ben over!! Jawel, woon voortaan in Klamovka. En wel op Prachnerova 10/642 15000 Prague 5.
Dinsdag was ik met Gavin naar de Ikea gegaan. Het was zo lachen. We waren binnen 3 kwartier weer buiten. Ik met een servies, pan, wc borstel, bakjes en een slaapbank. Hmm, de slaapbank werd de volgende dag gebracht. Dus een super snelle aktie..haha.
Ik zou eigenlijk afgelopen woensdag nog op het oude adres slapen, maar toen Cath zei dat ze vond dat ik daarvoor moest betalen heb ik dat niet meer gedaan. Ik zou het zelf nooit gevraagd hebben en ik vond het niet netjes. Dus op de kussens van nieuwe bank geslapen en dat ging aardig.De volgende dag hebben we de bank in elkaar gezet. Het was bloedheet, maar binnen een uur en een kwartier was het gelukt. Toen meteen naar het centrum om de voetbalwesdtrijd NL-Br te kijken. We zijn naar het Amsterdam cafe gegaan. Ik wist niet eens dat het er was.
En daar zat ik dan met mijn twee favoriete Ozzies, een Amerikaanse en een stel Nederlanders de wedstrijd te kijken en bitterballen te eten...haha. Het was een perfecte middag. Vooral na de overwinning.
Verder gaat het hier in Praag goed. Ik heb het hier steeds meer naar mijn zin. Het is een heerlijke stad in de zomer. Beetje warm, maar wel heel gezellig. Veel te doen en je kunt ook lekker in een park gaan zitten met een boek. Het valt nog mee met de toeristen, maar dat komt denk ik omdat ik nu niet zoveel in het centrum ben. Ik woon drie tramhaltes van een mega winkelcentrum. Heelrijk!!
Maandag en dinsdag hebben ze hier vrij. Praag zal dan een stuk rustiger zijn. Vele Pragenaren gaan de stad uit. Ik blijf en ga genieten van mijn nieuwe flat. Foto's komen de volgende keer!!
Oh ja, op de foto van de vorige keer. Gavin, ik, Warren en Ian. Dan weten jullie wie wie is...(knipoog)

  • 04 Juli 2010 - 20:22

    Tante Marijke:

    Lieve Schat,

    Hoe denk je dat het weer hier is!!! Dat is niet meer warm, maar mega heet!!!!! AFGELOPEN VRIJDAG OP BALKON 38 GRADEN!!!!!!!
    Hebben een heerlijk feest gehad gisteren en het vandaag heel dunnetjes over gedaan om de restjes op te maken. Toch blijft er weer veel over. Hoop dat je een hele fijne tijd hebt in d flat en dat Janiek en ik je kunnen komen bezoeken( wel in een hotel!)
    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 44008

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: