bijna zover.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu bijna zover.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

bijna zover....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

25 Juni 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Morgen gaat het dan gebeuren. Ik ga verhuizen. Nou ja, deel 1. Het grootste deel van mijn spullen gaan morgen over. Omdat ik nog geen bed heb (hopelijk heb ik dat zondagavond wel)(Ikea) blijf ik nog een paar nachten hier in Kacarov. Ik mag morgenvroeg eerst 4 uur lesgeven. Daarna als een speer naar de woning, want een uur later staat Vaclav voor de deur. Hij helpt me met mijn zooi. En zooi is het. Met zoveel spullen was ik echt niet gekomen. Wat verzamel je een hoop in 6 maanden. Maar goed, het meeste is ingepakt en staat al klaar bij de deur.
Gisterenavond hadden we een feest van de school uit. Ik zou eigenlijk tot 9 uur 's avonds lesgeven, maar ik had twee studenten die allebei eerder naar huis wilden gaan. Dus ik kon mooi naar het feest. Het vond plaats een cafe midden in de stad. Op het terras van de tweede verdieping! Super uitzicht.
Jammer dat de drank niet gratis was. En je kunt je voorstellen dat er niet meer veel van het buffet over was toen ik rond half negen kwam aankakken. Maar het was super gezellig. Dat kwam o.a.omdat Gavin er was, de half Nederlander uit Australie. Ik had hem al zo lang niet meer gezien. En mijn andere vriend, ook uit Oz, was er ook. Dus het was een Oz/NL avond...: )
Gavin wil graag Nederlandse les. Dus dat gaan we dan maar eens plannen volgende week. Ik heb nu al 4 prive studenten. Dat brengt wel geld op.
Afgelopen woensdag had ik een nieuwe student bij Mattel, jep de speelgoedfabrikant. Ik kwam het kantoor binnen en was omsingeld door speelgoed. Helemaal super. Barbie, nieuwe Toy Store 3 poppen, matchbox autoojes.... In de kamer waar we de les hadden stond ook speelgoed, spellen en spullen van Ficher Price. Ik voelde me bijna weer kind. Wat een gaaf kantoor..haha.
Zo zie je maar waar je af en toe terecht komt. Heerlijk. Je kunt wel lezen dat ik het lesgeven nog steeds super vind. Volgende week heb ik 6 uur evaluatie Engels voor een bedrijf. Dan mag ik twee dagen, 3 uur lang naar mensen luisteren om te zien hoe goed hun Engels is. Ben benieuwd! Zal wel vermoeiend zijn.
Goed, ik ga naar bed. Het was vanochtend vroeg op en morgen ook weer.

  • 26 Juni 2010 - 12:12

    Ka:

    Hi B,
    hoe gaat de verhuis!!! Ben zo benieuwd naar je nieuwe stekje. Succes en alle schroefjes passen (leve het flatpack) X Ka

  • 26 Juni 2010 - 12:13

    Anna:

    The good life Bien! Klinkt gewoon allemaal lekker en leuk en tof! Succes met de verhuizing, en plezier met de rest! liefs

  • 27 Juni 2010 - 07:00

    Tante Ger:

    wat een enthousiasme,je hoeft niet te vragen of je het naar je zin hebt.

    Hier is het bijna hittegolf.ik weet niet hoe het bij jullie is,maar hopelijk niet zo warm als je moet verhuizen.
    Bien succes morgen.

  • 27 Juni 2010 - 10:11

    Tante Marijke:

    Hoi Bien,

    Wens je morgen veel succes met de overhuis.
    Zit lekker weer met Frans op het dakterras, maar wel uit de zon!!
    Liefs

  • 27 Juni 2010 - 12:53

    Janiek :

    Ha die Bien,

    Bij ons in de tuin staat het kwik op 30 graden, als je niets om handen hebt is dat heerlijk, maar ik hoop voor jou dat het wat minder warm is. Lieverd ik wens je veel geluk in je nieuwe stulp.
    Dikke kus janiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 44078

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: