weer terug in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu weer terug in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

weer terug in Praag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

18 Juni 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Hallo,

Mijn hemel, wat gaat de tijd snel. Ben alweer bijna een week terug in Praag. Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Wel een beetje druk, omdat ik zoveel mensen wilde zien, maar super gezellig. De anderhalve week vloog voorbij, maar dat wist ik al voordat ik naar NL ging.
Nu kijk ik uit naar de verhuis. Ik ga dit weekend beginnen met het inpakken, uitzoeken en weggooien. (wat kun je een hoop verzamelen in 6 maanden) En dan ga ik volgende week al over. Gelukkig heb ik twee vrienden die me gaan helpen. Dan hoef ik niet met mijn zooi in de bus en metro. Wel zo handig. Een bezoek aan de Ikea staat al op het lijstje. Moet natuurlijk wel iets hebben om op te slapen. Toen ik in Haarlem was heb ik samen met pap en Huut al naar een aantal bedden en slaapbanken gekeken en ik denk dat ik al iets gevonden heb.
We zitten hier op het moment in de zomerperiode op school. Dat betekend minder lessen. Gelukkig gaan mijn in-company lessen wel gewoon door. Dus ik heb een inkomen. In juli moet het weer drukker worden met lessen.
Ik heb ook een nieuwe prive student voor twee keer in de week, en dat is lekker geld verdienen.
Hier in Praag is het heerlijk. We hadden al een paar dsgen slecht weer voorspeld gekregen, maar tot nu toe is het nog niet uitgekomen.
Helemaal goed zo. Het is wel een beetje benauwd, maar dat is beter dan koud en regen.
En toen wist ik niet meer wat te schrijven. Dus volgende keer meer.

• 18 Juni 2010 - 15:40

Janiek :

Hi Bien.

Ik vond het super gezellig met de meiden, alsof je helmaal niet in Praag zit.
    Lieverd succes met de verhuizing.
    Ik denk aan je.
    Liefs janiek

• 18 Juni 2010 - 20:04

Bernadette:

Hi Bien,

Fijn dat je zo'n heerlijke tijd in nederland hebt gehad, succes met de verhuis.Hier is het eindelijk zomer en dit weekend gaan we lekker genieten van het buiten zijn.Groetjes

• 18 Juni 2010 - 23:13

Anna:

Meid wat heerlijk day je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. Succes met de verhuis - jij boft maar dat er in Praag een Ikea is!!! Zoek maar een lekkere slaapbank uit zodat je fijn kan slapen, niet onbelangrijk...
    Ik heb hier in Salatiga 2 nieuwe werkgevers (Engels en Nederlands), kan eindelijk met dat commuten naar Semarang stoppen, hoera!
    liefs!

• 18 Juni 2010 - 23:43

Diana:

Bien
    Leuk ja zo'n vakantie .
    Ik heb ook korte vakantie en was hele week bij Maarten. Heeeeeeeeeeeerlijk.
    Succes met de verhuis!!
    Liefs xx

• 19 Juni 2010 - 11:21

Ka:

Het komt steeds dichterbij!?!? Ik net wakker en lig voor de buis ned-japan. Zo een koffie er in want nog lekker duf. X Ka

• 20 Juni 2010 - 11:51

Tante Marijke:

Lieve Bien,

Was ontzettend gezellig(en heel gewoon!) om je weer te zien.Ook hier valt het weer tot nog toe mee en het gaat weer verbeteren.Vrijdagavond is Frans opgenomen in het ziekenhuis, erg duizelig en afwezig, weten nog niet veel. Moet zeker een paar dagen blijven.Wachten maar af en hopen dat het weer goed komt.
    Liefs