Ik ga verhuizen!!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Ik ga verhuizen!!! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Ik ga verhuizen!!!

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

20 Mei 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Ja, je leest het goed. Ik ga verhuizen. Op 1 juli vertrek ik naar de andere kant van de stad. Ik heb een kleine, maar leuke studio gevonden. Het is dichter bij het centrum. Ook zijn er meer winkels in de buurt en twee bioscoop complexen. Dus kan ik op een zondag lekker naar de film. In een mega winkelcentrum zit een hele grote Tesco supermarkt.

Het voordeel van de studio is dat ik er helemaal alleen ga wonen! Heerlijk.
Ik was er via via aan gekomen. Afgelopen zondag was ik gaan kijken. Vond het meteen leuk. De tram stopt op de hoek van de straat, dus dat is ook super. Er is in de buurt een park en ik ben met de metro zo in het centrum van Praag. Andel, waar ik ga wonen, is veel levendiger dan Kacarov.
Gisterenavond heb ik het Cath verteld. Ze nam het goed op. En dat was wel fijn, want ze had ook heel anders kunnen reageren. Ze zit er zelf ook aan te denken om te verhuizen. Deze flat is zelfs voor 2 personen eigenlijk te groot. En de indeling is zo stom.
Een aantal studenten/vrienden hebben al aangeboden me te helpen met overhuizen. Dan hoef ik in ieder geval niet met heel de zooi in de metro...:)
Ik heb hier in Praag nog iets meer dan een week te gaan en dan lekker vakantie!! Hoop nu alleen dat op 2 juni de aswolk niet boven Schiphol hangt.

  • 20 Mei 2010 - 14:52

    Hellie:

    Ha maat, Geweldig goed nieuws ben erg blij voor je!!!!! Zie je binnenkort.
    liefs Helga

  • 20 Mei 2010 - 18:15

    Tante GER:

    HOI BIEN.
    Fijn dat de flat doorgegaan is.
    En dat je uiteindelijk uit je contact via Riet nog aan iets leuks bent gekomen.
    Fijn dat je binnenkort weer naar ned komt.
    liefs tante Ger

  • 20 Mei 2010 - 19:22

    Anna:

    Hai Bien wat heerlijk die studio! Lekker vaak een filpmje pakken straks en de supermarkt dichtbij, wat een luxe-leventje meid ;-)! Ga je terug naar NL in je vakantie? Kom je niet even bij ons langs...! haha. Veel liefs, ook van James

  • 20 Mei 2010 - 20:50

    Tante Marijke:

    Hoi lieve Bien,

    Geweldig!!! Had van Pa al zoiets gehoord, fijn dat het is gelukt. Hoop je vlug hier te zien. Knuffel

  • 20 Mei 2010 - 20:55

    Bas:

    Hey Bien,

    Had inderdaad zoiets al op de mail gezien bij p&m. Echt super hoor!

    Grtjs
    Bas

  • 21 Mei 2010 - 13:09

    Ka:

    Super!!! Goed nieuws..succes met de verhuis. Tot volgende maand xxx Ka

  • 22 Mei 2010 - 04:30

    Barend:

    Hoi Zus!

    Gefeliciteerd met dit besluit. Ik wens je alvast veel plezier....
    Ik zit nog zo'n 9 dagen in Karachi bij 39°C.

    Groeten & liefs, Barend

  • 26 Mei 2010 - 23:57

    Diana:

    Hoi Bien , Geweldig nieuws dat, ja lekker ALLES van je eigen hebbben geen rekening houden met een ander
    LUXE, erg leuk voor je en heel veeel plezier gewenst, en hopelijk kan ik het zien in Sept/oct

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 44046

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: