Lente in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Lente in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Lente in Praag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

13 Mei 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

En daar ben ik eindelijk weer. Na een super leuke week met Karin. Ze heeft echt heel veel geluk gehad, want er was afgelopen week alleen maar regen voorspeld. En die hebben we niet(of weinig) gezien. Natuurlijk vloog de tijd voorbij. We hebben veel gezien en gedaan. Ik zal en paar foto's plaatsen.
Ik kan niet geloven dat het einde van het semester al in zicht is. Het is zo snel gegaan. Ik ga op 2 juni voor anderhalve week naar Nederland. Daarna kom ik weer terug en ga ik zomercursussen geven. Ook heb ik nog steeds mijn in-company studenten en mijn prive studenten. Dus ik kom de zomer wel door denk ik.
Ik kijk er erg naar uit om naar NL te gaan. Hoop de meeste van jullie dan te zien.

• 14 Mei 2010 - 12:19

Tante Marijke:

Lieve Bien,

Ik dacht al, die is ons straal vergeten! Ook pa had al tijden niks gehoord maar je had het natuurlijk druk met Kaatje! Gezellig hoor, dat ze er was.
    Hoop je in juni bij ons te zien(als je tijd hebt, ik ken dat nl. nog uit de tijd in Kiel, moest je je in 4 en delen om alles en iedereen te kunnen zien).

Veel liefs en tot gauw?