hard werken.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu hard werken.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

hard werken....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

27 Maart 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Hallo,
daar ben ik weer. Afgelopen week is de lente hier echt begonnen. Het is ook het begin van de stroom toeristen. En dat wordt alleen maar erger. Het wordt tijd om nog meer kleine straatjes en steegjes te ontdekken, waar de kudde niet komt.
Vandaag is het bewolkt, maar we hebben heel mooi weer gehad. Niet handig om dan alleen een winter gardarobe te hebben. Maar goed, ik ga in mei naar NL voor twee weken.
Het gaat hier goed. Ik heb het druk en dat is prima. Ik moet zelfs 'nee' zeggen tegen aanbiedingen van lessen.
Veel spannende dingen zijn er niet gebeurt en dat hoeft ook niet.
Vorige week had Cath gasten over. Uit Canada en Ierland. Ze hadden elkaar 20 jaar niet meer gezien. Omdat Cath niet graag naar buiten gaat, had ik ze zaterdag meegenomen naar de oude Joodse wijk. Het was super gezellig en ik vond het het leuk om ze iets van Praag te laten zien. Alleen als ze vroegen, "wat staat daar?" of " wat is dat voor een gebouw?" moest ik helaas zeggen dat ik het niet wist.
We waren in een hele dure tent koffie gaan drinken. Beth had voor mij betaald, omdat ik de gids was..haha. De koffie was lekker, maar het aardbeien gebakje met frambozen saus kwam recht uit de hemel. Heerlijk!!
Ik vond het zo leuk dat ik zo goed met de mensen kon opschieten, ondanks dat ik ze niet kende. Het was een leuke dag.
Ik heb nog een foto gevonden van mijn school. Zal die bij dit bericht plakken. Niet vergeten dat het zomertijd is om 2 uur 's nachts!!!


  • 27 Maart 2010 - 12:02

    Barend:

    Hoi Bien,

    Even een snelle groet uit Miami. Ik ga vandaag (27) weer terug en ben dan zondagmiddag weer thuis. Ik was eerst een paar dagen in Toronto en daarna een week in Miami.

    Ik ben blij dat ik weer naar huis mag.

    Fijn dat het goed gaat met je en dat je genoeg werk hebt. Geniet van de lente.

    Tot gauw! Barend

  • 27 Maart 2010 - 12:50

    Tante Ger:

    Hoi Bien.
    De joodse wijk zijn wij ook geweest.het oude kerkhof.en ik kan me voorstellen hoe het nu daar is.Wij hadden ook mooi weer en waren toerist.Maar erg leuk.
    Bien heb je mijn mail ontvangen ?met het nieuw tel nr en afres van Petra.
    werk ze en tot gauw.
    tante Ger.

  • 28 Maart 2010 - 13:49

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,
    Ja, wat is Praag toch een mooie stad hè, lang geleden dat we er waren (moet wel 15jaar zijn, of langer!) Wij hadden ook prachtig weer, was in Mei.Hebben toen ook Karlsbad bezocht. Hopelijk kun je je wel een T-shirtje veroorloven als het zo warm is!

    Hoop je in mei te zien,

    Veel liefs

  • 02 April 2010 - 21:18

    Anna:

    the good life meid. heerlijk je berichten te lezen. xxx ook van james!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 44054

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: