meer Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu meer Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

meer Praag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

27 Februari 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Super mooie dag vandaag hier, dus ik had besloten om de toerist uit te hangen. Ik was naar een deel van de stad gegaan waar ik nog niet was geweest. Het resultaat zie je bij de foto's!!!

• 27 Februari 2010 - 15:25

Tante Marijke:

Ha die Bien!
    Nog even op de valreep(vertrekken morgenvroeg om 04.00 uur!!!)
    Prachtige foto's.
    Had gisteren een gezellige maar drukke dag, terwijl ik nog niet in m'n knolletuin was, wordt op Tenerife wel weer beter.

Veel liefs

• 27 Februari 2010 - 19:26

Ka:

Hi B,

Mooie foto's!! Kom graag in het 'echt' kijken. Vakantie in April en Mei moet lukken. X Ka

• 27 Februari 2010 - 21:31

Diana:

Hoi Bien, Ja veel te zien in die stad.
    Leuk !!!En ik zie t zonneke op de foto's!!Wij hebben voor de verandering bewolkt weer!! Geeft niks hooor slaapt lekker ;-)
    xxx Diana

• 28 Februari 2010 - 14:22

Pa:

Bien,

prachtige foto,s, waar heb je die van St.Sebastiaan gevonden? ik geef hem door aan het Gilde maar ik wil toch nog eens een rondje Praag met je maken.

• 01 Maart 2010 - 22:03

Aline:

Hoi Bien
    Dat zijn mooie foto's, met redelijk weer gemaakt, volgens mij.
    Ik wil je alvast feliciteren met jullie papa. Die is natuurlijk morgen ook jarig. De eerste zonnestraaltjes zijn hieer ook al door aan het komen. Heerlijk. Af en toe nog flink koud, of stormachtig weer. Maar dat hoort er natuurlijk en beetje bij.
    Dikke zoen, Aline

• 11 Maart 2010 - 03:46

Anna:

Hey meid gefeliciteerd met je Praag-schap! Heerlijk te lezen dat je het zo lekekr druk hebt, wat verdient (niet onbelangrijk!!) en leuke mensen ontmoet. Wat een prachtige foto's weer. Kus