meer Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu meer Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

meer Praag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

27 Februari 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Super mooie dag vandaag hier, dus ik had besloten om de toerist uit te hangen. Ik was naar een deel van de stad gegaan waar ik nog niet was geweest. Het resultaat zie je bij de foto's!!!

  • 27 Februari 2010 - 15:25

    Tante Marijke:

    Ha die Bien!
    Nog even op de valreep(vertrekken morgenvroeg om 04.00 uur!!!)
    Prachtige foto's.
    Had gisteren een gezellige maar drukke dag, terwijl ik nog niet in m'n knolletuin was, wordt op Tenerife wel weer beter.

    Veel liefs

  • 27 Februari 2010 - 19:26

    Ka:

    Hi B,

    Mooie foto's!! Kom graag in het 'echt' kijken. Vakantie in April en Mei moet lukken. X Ka

  • 27 Februari 2010 - 21:31

    Diana:

    Hoi Bien, Ja veel te zien in die stad.
    Leuk !!!En ik zie t zonneke op de foto's!!Wij hebben voor de verandering bewolkt weer!! Geeft niks hooor slaapt lekker ;-)
    xxx Diana

  • 28 Februari 2010 - 14:22

    Pa:

    Bien,

    prachtige foto,s, waar heb je die van St.Sebastiaan gevonden? ik geef hem door aan het Gilde maar ik wil toch nog eens een rondje Praag met je maken.

  • 01 Maart 2010 - 22:03

    Aline:

    Hoi Bien
    Dat zijn mooie foto's, met redelijk weer gemaakt, volgens mij.
    Ik wil je alvast feliciteren met jullie papa. Die is natuurlijk morgen ook jarig. De eerste zonnestraaltjes zijn hieer ook al door aan het komen. Heerlijk. Af en toe nog flink koud, of stormachtig weer. Maar dat hoort er natuurlijk en beetje bij.
    Dikke zoen, Aline

  • 11 Maart 2010 - 03:46

    Anna:

    Hey meid gefeliciteerd met je Praag-schap! Heerlijk te lezen dat je het zo lekekr druk hebt, wat verdient (niet onbelangrijk!!) en leuke mensen ontmoet. Wat een prachtige foto's weer. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Praag

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 44033

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: