Verjaardag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

06 Februari 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Hallo, allereerst bedankt voor de verjaardagkaarten en wensen!! Kaarten hangen op de deur van mijn kast. Mijn verjaardag was leuk. Het begon met een telefoontje van pap. Ik had twee pakjes gekregen en die had ik natuurlijk meteen open gemaakt. Ik kan zeggen dat ik erg verwend ben : )
Cath had me uitgenodigt voor een lunch in het restaurant naast ons. Ik wist niet dat het zo'n keuke tent is en dat je er zo goed kan eten!! Hint voor de mensen die een keer langskomen!!
Carpaccio als voorgerecht, maar anders dan in NL. Heerlijk!! En als hoofdgerecht scampies met heel veel knoflook! Toetje kreeg ik ook nog, warme frambozen met ijs. Helemaal top.
Na de lunch moest ik mijn les van vandaag voorbereiden. Vier x 45 minuten les! Het is een voorbereiding voor het first certificate english. Zeer intensief maar wel leuk om te doen.
Ken je het gezegde in het Engels: be careful what you wish for, it might come true?
Nou, dat is precies wat er gebeurt is. Ik wilde toch zo graag meer uren? Ik heb ze en wel 11 x 45 min meer. Ik ben er erg blij mee!! Het betekend meer geld, meer ervaring en doen wat ik leuk vind.
Hier in Praag is de sneeuw bijna weg. Er ligt hier en daar nog een hoopje. Hopelijk zijn we er dan vanaf. Vandaag is het iets in de plus en ondanks dat het bewolkt is is het aangenaam buiten. Zag net een man met korte broek. Vond dat een beetje overdreven.
Ik drink lekker mijn koffie op en ga dan richting supermarkt. Tot de volgende keer!!!!

• 06 Februari 2010 - 14:53

Tante Marijke:

Lieve Bien,
    Had helemaal vergeten een kaart te sturen door alle troubles hier met vrienden etc. Maar zag gelukkig net, dat je de E-card hebt gelezen. Fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad, lunch klinkt goed!
    Nog fijner al die extra lesuren, een volle portemonaie is ook nooit weg! Hoorde van Papa dat je waarschijnlijk in april je kleren komr ruilen, leuk om het dan allemaal nog eens van jezelf te horen.

Liefs

• 07 Februari 2010 - 11:59

Barend:

Hoi Bien,

Geweldig dat je die extra uren erbij gekregen hebt. Nu zijn de vooruitzichten alweer een stuk beter!

Even een snelle groet uit Karachi. Ben hier vandaag om 11uur aangekomen... helaas zonder baggage, die konden ze in Dubai niet binnen 30 minuten van het ene naar het andere vliegtuig brengen. Ik zelf heb ook moeten rennen om de vlucht naar Karachi te halen omdat we een behoorlijke vertraging in München opgelopen hadden.

Natuurlijk weinig geslapen tijdens de vluchten (had een stoel in het midden met niet all te veel beenruimte).... maar heb dat hier in het hotel nu ingehaald.

Ik wacht natuurlijk met ongeduld op de eerste fotos... laat maar eens zien wat je kunt!

Groetjes & Liefs, Barend

• 07 Februari 2010 - 22:06

Dijaja:

Ho Bieien,
    Gezellig klinkt het die verjaardag. En ja je krijgt het nog druk druk. Zoals je zegt mooie ervaring en goed voor de portemonnai. Hier is alles goed, Maarten heeft ooginfectie morgen hopelijk voor laatste keer naar specialist. ik straks weer werken, gisteren gevist alleen karper gevangen. Liefs Dijaja

• 08 Februari 2010 - 02:22

Bernadette:

Happy Belated Birthday,fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat de uren nu eindelijk beginnen te komen.Liefs en groeten van Jos en mij

• 08 Februari 2010 - 10:27

Anna:

hai lieve sabine,
    wat een heerlijk verjaarsmaal moet dat zijn dat geweest! en wat fijn dta je het lekker druk krijgt met lesgeven. hopelijk krijg je fijne gemotiveerde studenten. lesgeven kan je zoveel energie en voldoening geven, maar ook je energie vreten he, ik weet er alles van. ben heel benieuwd naar je lesgeef-ervaring. spreek je al een beetje "praags" ;-)
    ? veel liefs uit salatiga - waar het cats and dogs plenst!

• 17 Februari 2010 - 10:48

Tante Ger:

Hoi Bien,bedankt voor je leuke e mail card.Echt een oppeppertje.
    Ik had je een langere mailgestuurd maar kreeg hem terug.
    Stuur me een goed e mail adres dan informeer ik je uitgebreider.
    liefs tante Ger