terug in Praag.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu terug in Praag.... - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

terug in Praag....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

02 Januari 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Na een lange reis van meer dan negen uur ben ik weer in Praag. Het was nog maar de vraag of ik de trein in Linz zou halen, want we hadden in Landeck al vertraging en dat werd steeds meer. Gelukkig waren en redelijk veel mensen aan boord die naar Praag moesten en bleef de trein wachten.
Onderweg in de trein heel wat weersoorten gezien, van nat en koud, tot zonnig en zelf sneeuwstormen. Helaas was er tijdens mijn verblijf in Pians maar 1x sneeuw gevallen en dat was maar 2 cm denk ik. Het was de volgende dag alweer weg.
Maar ondanks dat heb ik een heerlijke tijd gehad bij Barend, Gerti en Leah. Kerst was gezellig en oud en nieuw is met veel vuurwerk begonnen. Ondanks de mist konden we het toch goed zien. Ik denk dat er in de omgeving van Pians voor heel wat euros verschoten is.
Goede voornemens heb ik niet gemaakt. Laat ik maar gewoon mezelf blijven, dan hoef ik aan het eind van het jaar niet terug te kijken en weten dat ik gefaald heb.
Vanuit Praag heel veel groeten en nog de beste wensen voor 2010!!!!

• 03 Januari 2010 - 00:13

Diana:

Wow bien die Leah is al een heel dametje.
    Leuk.
    Leuk dat je een gezellige tijd hebt gehad wij hebben oud en nieuw gevierd met feestje in renmark. Was erg gezellig.Succes daar in praag. xxx

• 03 Januari 2010 - 11:42

Hannie:

Beste wensen voor 2010.
    Vooral veel gezondheid!
    Heel veel groetjes

• 04 Januari 2010 - 10:59

Tante Marijke:

Lieve Bien,
    Wat een leuke foto's, wat wordt Leah groot!Hoop ze dit jaar weer eens te zien. Fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad en zoals je wel zult weten ligt hier volop sneeuw!
    Wij wensen je nogmaals het allerbeste voor 2010!
    Knuffel

• 05 Januari 2010 - 17:37

Desiree:

Hoi Sabine,

Wat heb jij een knap nichtje! Wat een schatje. En de Kerstman heeft haar mooie kado's gebracht zo te zien! Fijn dat je samen, met een gedeelte van, je familie kerst hebt kunnen vieren. Ik wens je een geweldig 2010!