Praag - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Praag - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Praag

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

24 November 2009 | Nederland, Tilburg

En daar ben ik weer. Na een paar maanden thuis geweest te zijn gaat het avontuur weer verder. Ik heb werk gevonden als lerares Engels in Praag. Komende zaterdag, 28 november, vertrek ik al. Pap en ik rijden samen naar Praag. Zo kan ik mijn spullen meenemen. Ik ga werken bij Turor.cz. Het is een taleninstituut midden in Praag. Ik ga daar niet alleen Engelse les geven, maar ook mensen helpen met de voorbereidingen van Engelse examens. En ik ga zelfs af en toe Nederlands geven. Dus super spannend en zeer uitdagend. Woonruimte heb ik ook al gevonden. Ik ga voorlopig een huis delen met een vrouw. Ik heb dan mijn eigen kamer. Verder delen we de keuken, badkamer etc. Het zal even wennen zijn, maar het lijkt me een aardige vrouw. Lukt het niet dan vind ik zeker iets anders. Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden van hoe en wat in Praag.

  • 24 November 2009 - 21:13

    Karin:

    B wederom veel succes en ik zie je morgen!!
    IK kom zeker even kijken in Praag.
    X Ka

  • 25 November 2009 - 06:32

    Diana:

    Geweldig weer!!
    Zo leuk voor je en spannend,veel succes gewenst van ons

  • 25 November 2009 - 09:14

    Imke:

    hey bien,

    lang geleden dat we elkaar hebben gesproken.. maar iedere keer weer erg luek om te zine dat je nog altijd even reislustig bent!! Ik ga over 6 weken ook weer van huis en deze keer Zuidafrika. Pretoria voor een half jaartje studie... Als het goed is sta je nog in mijn lijst.. en kunnen we elkaars verslagen lezen.. have fun !!

    greetz Imke

  • 26 November 2009 - 16:32

    Bernadette:

    Proficiat en ik wens je het allerbeste, wat een uitdaging voor je,en ik weet zeker dat je het fantastisch gaat vinden.En niet zo ver van Nederland, zodat je toch af en toe even op bezoek kunt gaan.Zal weer met veel plezier je verslagen lezen.Liefs en groetjes van Bernadette

  • 28 November 2009 - 09:29

    Aline:

    Lieve Bien
    weer een avontuur, spannend hoor. Als het geod is ben je vanavond in Praag en heb je je 'huisgenote'ontmoet. Zal vast wel goedkomen, denk ik.
    Geniet ervan en werk ze, collega lerares.
    Dikke zoen van ons allemaal. Aart, Aline, Floor Bas en Kiek.

  • 29 November 2009 - 09:04

    Ka:

    Goedemorgen,
    fijn te horen dat alles zo voorspoedig is gegaan! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen van Praag. De groetjes aan papa en veel plezier X k

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 43986

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: