Kufstein - Reisverslag uit Hall in Tirol, Oostenrijk van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Kufstein - Reisverslag uit Hall in Tirol, Oostenrijk van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Kufstein

Blijf op de hoogte en volg Sabine

31 Maart 2014 | Oostenrijk, Hall in Tirol

Het is hier, volgens mij net als in Nederland, heerlijk weer. En omdat ik vandaag toch een vrije dag had, ben ik op mijn gemak naar Kufstein gegaan. Het is iets meer dan een uur hier vandaan met de trein. Hier een paar foto's van de stad.

• 31 Maart 2014 - 19:16

Janiek:

Ziet er heel mooi uit. Hoe is de temperatuur bij jou ? Ik ben net terug uit Denemarken maar daar was het helemaal niet zo lekker. Ik moest het stellen met 8 graden en een waterig zonnetje afgewisseld met bewolking. Lieverd, ik vind het tof je snel weer te zien XXX

• 31 Maart 2014 - 20:07

Tante Marijke:

Hoi Schat,

Ook ik was in Denemarken, vrijdag heen, zondag terug!!! Maar heb vandaag heerlijk van het weer genoten, tenen gelakt(mooi weer).zeer apart feestje in Denemarken!!! Wat is Oostenrijk mooi. Liefs, ook van Frans

• 01 April 2014 - 11:32

Dijaja:

Leutig Bien ik moet dan aan die ouwerwetse liedjes denken over Kufstein
    Lekker inhaken Hahahahaha
    xxx

• 06 April 2014 - 10:47

Sandra:

Goedemorgen Sabien,

Alles kits?!!!
    Lekker genoten van je vrije dag, zie ik.
    Hier ook alles goed, we hebben een reis geboekt.
    Je hoort nog van me, liefs

Sandra