Een zonnige dag in Innsbruck - Reisverslag uit Hall in Tirol, Oostenrijk van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu Een zonnige dag in Innsbruck - Reisverslag uit Hall in Tirol, Oostenrijk van Sabine Vrande - WaarBenJij.nu

Een zonnige dag in Innsbruck

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

23 Februari 2014 | Oostenrijk, Hall in Tirol

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen facebook heeft, en dus heb ik besloten om mijn Waarbenjij.nu weer te openen. Ik heb namelijk al een aantal foto's gemaakt van dit mooie land en ik wil ze graag delen met jullie.
Het is weer even wennen om hier te schrijven. De website is ondertussen ook iets veranderd.
Goed, de foto's van vandaag komen eraan.
Het begint met een aantal foto's uit de buurt van de Kochstrasse. Daar staan geweldig mooie huizen. Daarna ben ik naar het centrum gelopen. Via het paleis naar de Altstadt. Nog een foto gemaakt van het Sacher cafe. Jawel, daar kun je de originele Sacher torte kopen. Of binnen ervan genieten met een kopje koffie. Erg posh.
Door de Altstadt ben ik naar de Marktplatz gelopen. Daar de bus naar de Alpenzoo genomen. Dat ligt een stuk hoger. En toen te voet weer op mijn gemak naar beneden gelopen. In de Hofgarten even gaan zitten en gekeken hoe er geschaakt werd.
Al met al een heerlijke dag.

  • 23 Februari 2014 - 21:17

    Tante Marijke:

    Lieve Bien,
    Het is inderdaad prachtig! Ken het nog een beetje van toen Barend trouwde.
    Heb je net een mailtje gestuurd over zondag, hopelijk heb je nog hetzelfde e-mailadres en ontvang je het bericht.
    Liefs en kussen

  • 24 Februari 2014 - 12:05

    Tante Ger:

    Hoi Bien'
    Weer op je stek,!,,
    Prachtige foto,'s en geweldig weer.Ik vind dit een leuke manier om ook berichten en foto,'s van jou leven daar mee te maken.
    De broers en zus nemen met elkaar contact op voor het cadeau van papa.Het was een goed idee van jou.Om daar een steentje aan bijzet dragen.
    Hier is het op dit moment ook prachtig weer,een lentedag zo'n en .14 graden.
    Bien hopelijk tot gauw,liefs tante Ger.

  • 25 Februari 2014 - 04:31

    Anna:

    Ook leuk je hier weer te lezen en je foto's te zien. Facebook is vaak toch wat vluchtiger. Wat een omgeving he.... geniet ervan!

  • 26 Februari 2014 - 14:38

    Sandra:

    Mooie foto's, schitterend met die bergen op de achtergrond! Leuk dat je weer op deze site zit.
    Het gaat je goed, wens je mooie avonturen en ontmoetingen.

    X san

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hall in Tirol

Sabine

Actief sinds 11 Juli 2006
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 43980

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 23 Februari 2014

Hall in Tirol, Oostenrijk

28 Augustus 2012 - 30 September 2013

MALTA

02 Juli 2009 - 29 September 2009

Amerika

30 November -0001 - 29 Mei 2007

Mijn eerste reis

01 April 2002 - 01 September 2002

dat was Canada

28 November 2009 - 30 November -0001

PRAAG

Landen bezocht: